هتل های 5 ستاره آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا

PAPILOON1.jpg

هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا که در حاشیه کناره زیبای مدیترانه در منطقه بلک در سال 2001 تاسیس شده و در زمینی به مساحت 60000 مترمربع قرار گرفته است و یکی از لوکس ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود.این هتل 5 ستاره توسط دریای بیکران و جنگل های انبوه احاطه گردیده است . این هتل در 35 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده و فاصله آن تا مرکز بلک 4 کیلومتر بوده و دارای کناره اختاصی می باشد. این هتل در مجموع 275 اتاق مجهز به تلویزیون - سیستم حرارتی و برودتی - بالکن - حمام و گاو صندوق می باشد .برخورداری از معماری و دکوراسیون مدرن آن را متمایز کرده و شامل ویلا ها و اتاق های لوکس و مجهز است که از دیگر خصوصیات مثبت هتل پاپیلون آیس چاآنتالیا به شمار می رود.

PAPILOON.jpg

امکانات هتل پاپیلون آیس چا آنتالیا:

استخر های سرپوشیده و روباز برای کودکان و بزرگسالان ، محوطه حمام آفتاب ، پارک و سرسره های آبی ، سونا و جکوزی ، ماساژ، حمام ترکی و بخار ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن بدنسازی ، قایق سواری ، موج سواری ، واترپلو ، والیبال ساحلی ، بسکتبال ، فوتبال دستی ، تیر اندازی ، پینگ پنگ ، بیلیارد ، زمین تنیس ، گلف ، ژیمناستیک ، بولینگ ، اسب سواری ، سینما ، ایستگاه بازی ، دیسکو ، برنامه های شاد و سرگرم کننده و شوهای شبانه ، موسیقی زنده ،  زمین بازی ، بوفه کودک ، مینی بولینگ ، مینی دارت ، مینی دیسکو و پارک کودکان اشاره نمود ؛ اما سرویس نگه داری از کودک ، صرافی ، خدمات کپی و فکس ، تهویه ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، آسانسور ، مرکز تجاری ، فروشگاه ، پذیرش شبانه روزی ، ترانسفر فرودگاهی، دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان در مکان های عمومی ، خدمات پزشکی ، سالن جشن و میهمانی ، سالن کنفرانس ،رستوران های متعدد ، پرستار کودک ، سالن زیبایی ، کافی نت ، بار و . . . نیز در بخش امکانات رفاهی و خدماتی این هتل مجهز جای دارند.

PAPILOON6.jpg

PAPILOON5.jpg

PAPILOON4.jpg

PAPILOON3.jpg

PAPILOON2.jpg

جهت رزرو و خرید تور آنتالیا و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید

هتل لارا هادریانوس آنتالیا

هتل لارا هادریانوس آنتالیا هتلی لوکس در منطقه لارا آنتالیا واقع شده است که فقط ۳۲۰ متر از ساحل لارا فاصله دارد. هتل لارا هادریانوس در منطقه اورنکویِ لارا و ۵ کیلومتری مرکز شهر قرار دارد. رستوران‌ها، بارها و کلاب‌های اورنکوی در نزدیکی هتل واقع شده اند این هتل زیبا و راحت برای توریستان تور آنتالیا خود امکانات خوبی برای یک اقامت جالب و دوست داشتنی درآنتالیا فراهم کرده است هتل ۱۳۰ اتاق دارد، دارای اتاق های ساده و شیک با فضایی مطبوع برای رفاه توریستان تور آنتالیا خود آماده کرده است. پرسنل هتل لارا هادریانوس 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما توریستان عزیز می باشد.

امکانات هتل لارا هادریانوس آنتالیا :

 لابی با پذیرش و چک‌اوت ۲۴ ساعته، صندوق امانات، فروشگاه، دکتر هتل و پرستار بچه ، تهویه‌ی مطبوع در فضاهای عمومی، لابی، صرافی، آسانسور، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، زمین بازی کودکان، کافه، بار، رستوران، آرایشگاه، پارکینگ، سرویس اتوبوس رایگان به ساحل خصوصی در لارا (Lara) ، همچنین با پرداخت هزینه‌ی اضافی  خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی ارائه میدهد. خدمات ماساژ در هتل موجود می باشد و همچنین یک سونا در هتل وجود دارد هتل دارای امکانات ورزشی و عمومی خوبی مانند استخر روباز با استخر کودکان، بوفه‌ی استخر و سرسره‌ی آبی، حمام ترکی، مرکز سلامت و زیبایی، بیلیارد ، والیبال ساحلی، اسکی روی آب، جت‌اسکی، موج‌سواری، قایق موتوری و... در ساحل است. گردشگران تور آنتالیا می توانند با اقامت در این هتل خاطرات خوبی را در ذهن خود حک کنند.





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: